wtorek, 10 kwietnia 2012

Recenzja 'Essence Lash Mania'

Hej ;) Chciałam się podzielić z Wami opinią na temat tuszu firmy Essence 'Lash Mania'. Używałam go jakiś miesiąc temu i baaaaaaaardzo się zawiodłam. Dlatego teraz używam tuszu opisanego w mojej przedostatniej notce ;) Link do notki

Cena : 10,99
Dostępność : Natura
Pojemność :  10 ml

Plusy : 

- cena

Minusy: 
- niesamowicie skleja rzęsy,
- kompletnie nie wydłuża rzęs, 
- kruszy się, 
- bardzo trudno się go zmywa 
- bardzo dużo tuszu zbiera się na szczoteczce, czego nienawidzę,
- powstają grudki,
- bardzo ciężko maluje się nim dolną powiekę.



Podsumowując : Oprócz ceny nie zauważyłam żadnych plusów tego tuszu. Jest naprawdę BEZNADZIEJNY. Chyba jeszcze nigdy nie miałam tak złego tuszu. Dlatego już chyba nigdy nie zdecyduję się na tusz tej firmy. Po prostu się zraziłam.  

pozdrawiam Asia 

3 komentarze:

  1. Ja tam w ogole nie uzywam tuszu :)
    ale dzieki za ostrzezenie :)
    hahaha

    zapraszam na moje blogi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy nie kupuje tuszów ;)

    Zapraszam Cię do wzięcie udziału w moim konkursie jeśli ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie http://rouges-roses.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń